Værmeldingen er for dårlig - nå sponser vi gratis basseng og badstu til alle sammen

Vi har sett på værmeldingen, og dette går ikke. Vi må gjøre noe for å holde humøret oppe mens vi venter på sommeren. Så da blir det gratis basseng og badstu til alle sammen.

Fra i dag fredag og ut hele neste uke sponser Narvik kommune basseng og badstu til alle sammen, helt gratis.

Vanlige åpningstider og åpningsdager gjelder:

Åpningstider svømmehaller

Av kapasitetshensyn så blir det førstemann til mølla og fellesbad. Det betyr at når det er fullt, så er det beklageligvis fullt. Vi bruker kapasiteten vi har.

I tillegg jobber vi med å utvide bassengtilbudet og hvor mange dager  bassengene i Narvik er åpen. Akkurat nå er vi midt i en ansettelsesprosess, og har lyst ut 2 stillinger som badevakter. Vi står for opplæringen:

Ledige stillinger badevakter

Og ikke nok med det - vi skal ha sommeråpne basseng i Narvik kommune, for første gang på flere år. Vi kommer tilbake med nøyaktige dager og mer informasjon når sommeren nærmer seg.