Våre legesentre skal bytte journalsystem

De kommunale legesentrene kommer til å ha stengt en dag hver i september, for teknisk overføring og opplæring i nytt system.

Målet vårt er at du som pasient ikke skal merke noe, annet enn at en tur til legen blir litt enklere og bedre.

Oversikt over dato for stengning og legesenter som erstatter øyeblikkelig hjelp funksjonen nederst i artikkelen.

Narvik Legevakt bytter journalsystem onsdag 18. september. Legevakten holder åpent, men det kan være litt lengre ventetid.

Ved behov for øyeblikk hjelp, ta kontakt på 113, medisinsk nødtelefon.

Det vil nå bli mulig å betale legebesøket med Vipps, faktura eller kort, slik vi også kan gjøre når vi har vært på sykehuset.

Selvfølgelig vil det også klargjøres for å betale i luken, enten med vanlig bankkort eller kontant.

Byttet av journalsystem handler om optimalisering og effektivisering, og at det skal bli litt bedre for ansatte som jobber våre helseopplysninger på en god og trygg måte.

Visste du forresten at alle våre kommunale legekontor er på www.helsenorge.no? Det betyr at du kan kontakte legen din og bestille legetime raskt og digitalt.

Det vil også være stengt for å sende inn informasjon og forespørsler via helsenorge dagen vi bytter systemer.

Oversikt legekontor i Narvik

DatoStengt legesenterØyeblikkelig hjelp