Temakveld med mobbeombudet

• Foreldre, besteforeldre, trenere og andre som er opptatt av hvordan barn og unge i Narvik kommune har det inviteres til temakveld.
Plakat med tid, sted og innhold om temakveld med mobbeombudet. - Klikk for stort bilde

• Tid: Onsdag 23. oktober - 18.00-19.30
  • Sted: Narvik ungdomsskole

Lenke til arrangement på Facebook.

Denne kvelden skal vi både få lære litt om hvordan trygge og utrygge fellesskap kan oppstå og hva vi voksne kan gjøre for å være med å bidra positivt. I tillegg vil dere få være med å snakke sammen om hva vi voksne kan gjøre.

• Kvelden arrangeres av Narvik kommune og vi har invitert mobbeombud Lasse Knutsen til å
    lede kvelden.
  • Det tar en hel landsby å oppdra et barn – hva kan vi som foreldre gjøre for å fremme
    et trygt og godt fellesskap for barn og ungdom.
  • Hvordan forstår vi barn og unges rett til et trygt og godt lærings- og oppvekstmiljø
  • Sosiale medier – en relativt ny sosial arena med fallgruver både for voksne og unge. Hva må vi som foreldre være oppmerksomme på?

Velkommen alle sammen til en spennende og lærerik kveld der du også får være med å diskutere og reflektere over temaene.