Temakafé kreft

21. oktober - temakafe - Menn, seksualitet og kreft.

Temakafé kreft er et sosialt treff for kreftrammede, pårørende og etterlatte. Vi tar opp ulike temaer om kreft, og det å leve med kreft.

Kom innom for en kaffe og en hyggelig samtale med noen som er eller har vært gjennom det samme som deg.

Menn - Kreft - Seksualitet - 21. oktober

21. oktober klokken 18.30

UiT Campus Narvik - D fløyen - auditorium 5

Sexolog og Narvikdame Gro Isachsen og sexolog Ellef Ansnes kommer til Narvik og snakker om temaet menn, kreft og seksualitet.

Lenke til Facebook-arrangement.

Alle er velkomne med sin partner for å høre foredraget. Foredragsholderne har lang erfaring i yrket og har møtt mange ulike utfordringer i sin karriere.

Plakat for temakafe kreft, tema menn kreft og seksualitet. Tekst på plakaten: 21. oktober klokken 1830, UiT Campus Narvik D fløyen, auditorium 5. . - Klikk for stort bilde

Tilbudet er gratis.

Vi ønsker at temakafeene skal være en møteplass som dere ønsker å komme til uavhengig av diagnose, alder og kjønn.

Vi tar gjerne i motforslag til tema som kan være aktuell.

Temakafeen drives som et samarbeid mellom Narvik kommune, Kreftforeningen i Nordland og brystkreftforeningen i Narvik.

Vi håper at temakafeene kan bidra til mestring av din situasjon her og nå, ved å gi deg mulighet til ny kunnskap, påminnelse om gammel kunnskap, møte med andre som har opplevd det samme som deg møte med oss som kreftkoordinatorer ikommunen og møte med likepersoner i kreftforeningen.dd