Stort program til Folkehelseuka i Narvik

Rullatorløp, babytreff og alt mellom - ta en titt på alle aktivitetene for Folkehelseuka 2023.

Den 11-17 september er det folkehelseuke i Nordland.

• Bruker du rullator? Vi har et tilbud til deg.
  • Er du småbarnsforelder? Vi har et tilbud til deg.
  • Er du en sofagris? Vi har et tilbud til deg.
  • Topptrent idrettsutøver? Vi har et tilbud til deg.

Program folkehelseuka 2023  (PDF, 354 kB)

– Nå er det lenge siden vi har markert Folkehelseuka på en skikkelig måte i Narvik. Men det foregår mye godt og positivt folkehelsearbeid, både hos oss i Narvik og i Nordland, sier Solrun Skeibu, folkehelsekoordinator i Narvik kommune.

– Folkehelseuka er en ekstra markering av dette arbeidet, og en synliggjøring av de tilbudene vi har i kommunen og lokalmiljøet, sier Solrun Skeibu.

Folkehelseuka skal bidra til å sette ekstra fokus på folkehelse og synliggjøre det frivillige arbeidet som skaper de gode tilbudene og aktivitetene vi har i kommunen. Alle tiltak som setter aktivitet, sosialt samvær, friluftsopplevelser og/ eller sunt kosthold på agendaen, bidrar til økt folkehelse.

I Narvik har vi et fullpakket program med aktiviteter og tilbud i hele kommunen, for alle aldersgrupper.

Narvik kommune har invitert lag og foreninger, skoler, barnehager, bedrifter, innflyttere, innbyggere, pensjonister, eldre og unge til å bidra ved å melde inn aktiviteter for å sette sammen et program.

Det er meldt inn mange gode tiltak og aktiviteter. Sammen kan vi lage en fantastisk uke, med ulike aktiviteter for store og små.