Sandra er ny avdelingsleder for service

Sandra Nilssen er ansatt som avdelingsleder for fagområdet Service, som nå ligger under enhet Kultur.

Sandra Nilssen.

Nilssen går over fra stilling som arkivar IT i Narvik kommune, og begynner i enhet kultur 1. februar 2023.

Hun kommer til Service med 9 års erfaring fra kommunal serviceavdeling, inkludert Tysfjord kommune og Narvik kommune.

Tidligere jobbet hun som pedagogisk leder.

Nilssen er samfunnsengasjert, og har blant annet vært med på oppstart av en forening for å skape mer trivsel i hjembygda Kjøpsvik.

Kultursjef Lena Hope er veldig glad for å ha fått med nettopp Sandra i teamet til Kultur.

Sandra vil passe veldig godt inn hos oss. Hun har jobbet med faget tidligere og er meget god på service, i tillegg er hun løsningsorientert og fremoverlent. Jeg er veldig fornøyd med at kommunen nå også har en lederstilling i Servicesenteret i Kjøpsvik, sier kultursjef Lena Hope.