Ny medarbeider i Servicetorget

Marie Helen Fjärdbo gikk over til stilling i Servicetorget i enhet Kultur fra 1.februar.

Marie Helen Fjärdbo - Klikk for stort bildeMarie Helen Fjärdbo Kristoffer Klem Bergersen

Med denne nye ansettelsen har vi fått en positiv, løsningsorientert og serviceinnstilt person som passer godt inn i serviceyrket hos oss og vi ønsker henne hjertelig velkommen.

Marie har mange års erfaring som sykepleier i kommunen og har videreutdanning innen krisehåndtering og traumebehandling.

Narvik kommune har servicetorg i Narvik, Ballangen og Kjøpsvik. Kommunens sentralbord betjenes fra alle tre servicetorgene. I tillegg har vi turistkontor i Ballangen og Kjøpsvik. Marie møter du på servicetorget ved Narvik Rådhus.