Ny enhetsleder på Narvik ungdomsskole

Thomas Pareli Seines er ny enhetsleder på Narvik ungdomsskole. Narvik ungdomsskole består av 100 ansatte og 600 elever.

Portrett av Tommy André Eide, kommunalsjef oppvekst, og Thomas Pareli Seines, enhetsleder Narvik ungdomsskole. Bildet er tatt på Stein Rokkans plass, mellom rådhuset og K49. - Klikk for stort bilde

– Jeg har gleden av å fortelle at Thomas Pareli Seines har takket ja til stillingen som enhetsleder ved Narvik ungdomsskole.

– Jeg ønsker Thomas lykke til i arbeidet, og ser frem til et godt og utviklende samarbeid.

Det sier Tommy André Eide kommunalsjef oppvekst.

Thomas Pareli Seines startet som konstituert assisterende rektor i mars, og tar over som enhetsleder fra 1. juni.

– Jeg har vært så heldig at jeg har fått arbeidet under Ørjan Halvorsen siden midten av mars. Hans dedikasjon og elevsyn står som et skinnende eksempel på en rektors gjerning. Det vil bli både givende og spennende å få bygge videre på det gode arbeidet til min forgjenger. Jeg ser fram til å jobbe tett med skolens dedikerte ansatte, engasjerte foresatte og fantastiske ungdommer, sier Thomas Pareli Seines.

– Det krever et helt samfunn for å oppdra et barn. Vi er fellesskolen. Vi skal være der for alle, og vi skal være gode med og for alle. For å få det til må vi samarbeide bredt. Vi må samarbeide internt i skolen, i kommunen - og eksternt med alle som kan og ønsker. Det handler om å gi våre felles ungdommer erfaringer, kompetanse og minner for livet.

Portrett av Thomas Pareli Seines, enhetsleder Narvik ungdomsskole. Bildet er tatt utendørs, på Stein Rokkans plass mellom rådhuset og K49. - Klikk for stort bildeThomas Pareli Seines, enhetsleder Narvik ungdomsskole.