Leverer til tross for vær og føreforhold

Innstilte fly, busser og mer. Kriseledelser i beredskap, og både politi og @OfotenBrann og Redning IKS har oppfordret oss til å tjore fast det som tjores kan. De siste dagene har det vært uvær, og de som kan har holdt seg innendørs.

Samtidig har våre dyktige helsearbeidere i hjemmetjenestene i Narvik kommune stilt på jobb, og tatt seg frem til så godt som alle pasienter i hele kommunen - uansett vær og føre.

– De fortjener en virkelig stor takk. Jobben de gjør er utrolig viktig, spesielt under krevende forhold som nå. Innsatsen som blir lagt ned for våre pasienter betyr mye, for mange. Alle kan være trygg på at våre pasienter og brukere tas godt vare på, uansett vær og føre, sier Hege Åsli, enhetsleder hjemmesykepleie i Narvik kommune.

– Våre hjemmebaserte tjenester leverer på tross av vær og føreforhold, og jeg er stolt av innsatsen som legges ned, sier Heidi Eriksen Laksaa, kommunalsjef Helse.