Invitasjon til Bedriftsstafett 2024

I anledning Folkehelseuka 2024 arrangeres det Bedriftsstafett - et morsomt og lavterskel arrangement hvor bedrifter utfordres til å melde på lag.

Bedriftsstafett er lavterskel - og alle oppfordres til å delta. Hvis du ikke er raskest, kanskje du har det beste kostymet?

Lenke til arrangement på Facebook:

Bedriftsstafett - Facebook

Lag må meldes senest 6.9.2024, se informasjon under.

Hvor, når og praktisk informasjon

• Hvor: Narvik Stadion (Lillevikveien 7, 8516 Narvik)
  • Når: Fredag 13.9.2024. Registrering og oppvarming fra kl.10.30/ løpsstart kl. 11.00/ premieutdeling ca. kl.12.00
  • Påmelding: på mail til mariell.eriksen@narvik.kommune.no, senest innen kl. 13.00 fredag 6.9.2024. I påmeldingen må dere skrive lag på deltakere og lagnavn, og hvilken etappe de ulike deltakerne på laget ønsker å løpe.
  • Gratis å delta.
  • Friskliv og mestring står for oppvarming i forkant av arrangement.
  • 4 personer per lag, maks 18 lag
  • Stafett med 4 etapper på 100 m per person, totalt 400 m (her kan det være en fordel å øve på vekslingene i forkant)
  • Maks 3 heat + et finaleheat, start første heat kl. 11.00
  • Det vil bli premier til de 3 beste lagene, samt en showpris
  • Showprisen deles ut til det laget med best utkleding - her utfordres deltakerne til å slå seg løs!