Frivillighetsundersøkelse – Din stemme teller!

Enhet Kultur inviterer lag og organisasjoner til å delta i frivillighetsundersøkelse.

Illustrasjonsbilde: Fritidsmesse, Narvik 2024 - Klikk for stort bildeIllustrasjonsbilde: Fritidsmesse, Narvik 2024 Ingjerd Leiros

Narvik kommune setter stor pris på innsatsen som legges ned i frivilligheten i kommunen vår. I samarbeid med Frivillighet Norge er vi derfor glade for å kunne tilby lag og organisasjoner en mulighet til å bidra med sine innspill og erfaringer gjennom en frivillighetsundersøkelse. Frivillige organisasjoner som er registrert i Brønnøysundregisteret vil få tilsendt en unik lenke til undersøkelsen per e-post.

Hvorfor er deres deltakelse viktig?

Denne undersøkelsen vil bli en viktig del av arbeidet med å utforme Narvik kommunes nye plan for kultur, idrett og frivillighet. Vi ønsker å høre fra så mange som mulig, slik at planen har bredest mulig forankring i kommunens lag og foreninger. Svarene vil være med å danne grunnlaget for hvordan kommunen jobber med, og tilrettelegger for frivillighet de neste 12 årene!

Ved å delta i undersøkelsen, gir dere verdifulle innspill som hjelper oss med å:

• Forstå de ulike utfordringene og behovene til frivillige organisasjoner
  • Utvikle strategier for å støtte og styrke frivilligheten i Narvik

Vi oppfordrer alle frivillige lag og organisasjoner til å bruke denne muligheten til å bli hørt. Deres erfaring og ditt engasjement er avgjørende for å forme fremtidens kultur, idrett- og frivillighetspolitikk i Narvik kommune.

Hvis ditt lag eller forening ikke har mottatt lenke til undersøkelsen, ta kontakt med Frivillighet Norge på e-post brita@frivillighetnorge.no

Sammen for et levende og aktivt Narvik!

La oss stå sammen for å skape bedre rammevilkår for frivilligheten i Narvik. Din stemme er viktig, og vi ser frem til å høre fra deg!

Undersøkelsen er åpen til og med 17. juni og alle lag og forening som besvarer er med i trekningen av et gavekort på SportCentret.