Folkehelseuka 2024 - program

Bli med på Folkehelseuka 2024, en uke full av aktiviteter som fremmer helse, glede og samhold! Programmet inkluderer alt fra morgenbad, spennende foredrag, klatring, gåturer og gratis kino.

Folkehelseuka skal bidra til å sette ekstra fokus på folkehelse og synliggjøre det frivillige arbeidet som skaper de gode tilbudene og aktivitetene vi har i kommunen. Alle tiltak som setter aktivitet, sosialt samvær, friluftsopplevelser og/eller sunt kosthold på agendaen, bidrar til økt folkehelse.

Program 2024 - Folkehelseuka (PDF, 205 kB)

Narvik kommune har invitert lag og foreninger, bedrifter, innflyttere, innbyggere, pensjonister, eldre og unge til å bidra ved å melde inn aktiviteter for å sette sammen et program.

Det er meldt inn mange gode tiltak og aktiviteter. Sammen kan vi lage en fantastisk uke, med ulike aktiviteter for store og små!