Bli med på folkefest i mørketida

Narvik kommunes kulturenhet, UiT Norges arktiske universitet og Statens hus Narvik inviterer studenter, tilflyttere og byens befolkning til folkefest på UiT Narvik fredag 10. november!

Tilflytter til Narvik kommune?
Vi inviterer til et GRATIS for-arrangement for tilflyttere med tapas og en ekstra velkomst.

Program Mørketidsmagi:

• 10:00 - 17:00: Studenter får gratis inngang på Narvik Museum. (Administrasjonsveien 3. NB: Hovedarrangement er på UiT Narvik)
  • 19:00 - 20:00: For-arrangement for tilflyttere til Narvik kommune. Kulturenheten og Statens hus Narvik inviterer tilflyttere til en ekstra velkomst med taler og tapas. (UiT Narvik)
  • 20:00 - 20:30: Dørene åpnes - Historisk vandring. Ofotens fortid, nåtid og fremtid stilles ut i Glassgata
  • 20:30 - 21:00: Historiefortelling om Ofoten. Av Jon Framnes fra Narvik museum.
  • 21:15 - 22:30: Konsert med Groms Plass.
  • 22:30 - 01:00: DJ Temporary Marketing Man Nilsen.

Sikre din billett

Takket være Bane NOR, JBF, Vinterfestuka og Narvik museum blir det ekte VU-stemning allerede i mørketida.

Arrangement på Facebook