Åpent folkemøte i Kjøpsvik

Onsdag 8. februar arrangerte Narvik kommune åpent møte i Kjøpsvik.

Tema for møtet var:

• Presentasjon av nytt oppvekstsenter i Kjøpsvik
  • Bosetting av flyktninger
  • informasjon fra Narvik boligstiftelse (Nabo)

På møtet ble det orientert om status på nytt oppvekstsenter. Narvik kommune skal samle barnehage, SFO og skolen i Kjøpsvik til et nytt oppvekstsenter på eksisterende skoletomt i Kjøpsvik.

På det åpne møtet ble det også orientert om planer for bosetting av flyktninger i Kjøpsvik i 2023, og informasjon fra Narvik boligstiftelse (Nabo). Narvik boligstiftelse orienterte om deres planer for boligutvikling i Kjøpsvik.

Oppvekstsenteret i Kjøpsvik

Det siste året har vært brukt til å prosjektere oppvekstsenteret og klargjøring for byggestart til sommeren. Prosjektet er nå ute på offentlig anbud, og entreprenører skal regne på jobben. Det er tilbudsfrist 13. mars i år.

Vi har et eget område med mer informasjon og tidslinje for det planlagte oppvekstsenteret her:

Oppvekstsenteret i Kjøpsvik