Willem Mathlener
Et felles løft mellom reiselivet i Narvikregionen og Narvik kommune har gitt ny energi til reiselivet – og kan gi enda bedre markedsføring av det regionen har å by på.
Narvik står foran en rekke spennende muligheter i årene som kommer. Men mange regioner kjemper for å tiltrekke seg innbyggere, turister og nye arbeidsplasser. Skal valget falle på Narvik trenger vi tydelig kommunikasjon.
En merkevareplattform er et styringsverktøy når man skal ut å kommunisere. En reklamekampanje, innholdet på en nettside, en stillingsannonse eller mottagelsen av en nysgjerrig journalist. En merkevareplattform skal ivareta en rød tråd i all kommunikasjon, uavhengig av avsender.
Jo flere vi er som aktivt bruker merkevareplattformen, jo større sjanse er det for at vi klarer å posisjonere Narvik som et attraktivt sted å bo, jobbe, leve og reise til på besøk.
- Logo
- Farger
- Typografi
- Grafisk element
- Bildestil
- Powerpoint-mal
- Merkevareplattform
Designmanual
- Masterplan for Narvik som reisemål
- Bildebank
- Arrangementskalender
- Annonsetekst
- Digital annonse eksempel
Bildebank