Runar er ny enhetsleder på Areal og byggesak

Runar K. Kvalvik er ansatt som ny enhetsleder på Areal og byggesak i Narvik kommune.

Portrett av Lars Norman Andersen, assisterende rådmann, og Runar K. Kvalvik. Bildet er tatt på Stein Rokkans plass, mellom rådhuset og K49 i sentrum av Narvik. - Klikk for stort bildeLars Norman Andersen, assisterende rådmann, og Runar K. Kvalvik.

Han jobber i dag som planleggingsleder i Nordland fylkeskommune, og har tidligere jobbet i blant annet Sweco og Stavanger kommune.

Runar har en mastergrad i fysisk planlegging fra NTNU. Han starter i jobben som enhetsleder 19. august 2024.

– Jeg gleder meg til å starte i jobben, og er takknemlig for å få muligheten til å være med å bidra til den positive utviklingen i Narvik, sier Runar K. Kvalvik.

Portrett av Runar K. Kvalvik. Bildet er tatt utendørs, på Stein Rokkans plass, mellom rådhuset og K49. - Klikk for stort bildeRunar K. Kvalvik

– Jeg er veldig fornøyd med at Runar ønsker å bli med på laget for å utvikle kommunen vår for fremtiden. Areal og byggesak er en viktig enhet som betyr mye for utviklingen av både by og kommune, sier Lars Norman Andersen, assisterende rådmann.

– Jeg vil samtidig takke Marit Liengen for jobben hun har gjort som konstituert enhetsleder, og som hun vil fortsette med frem til Runar starter etter sommeren, sier Lars Norman Andersen.